الأحد، 29 يناير 2012

كلمات اغنية شرين ( اعصابي في تلاجه ) 2012

المطرب / شرين عبد الوهاب
الكلمات
انا مش صعب عليا اذاه  لو بص بره انا مش عايزاه 
 وفي ثانيه هاكون سايباه  مش هابقي علي حاجه
حالوا غريب داخلين في يومين علي كل حاجه مش متفقين 

 ازعل وهوا اسمالله عليه  اعصابوا تلاجه
علي طوول  اجي كدا ييجي كدا 

 مرتااح  وانا متنكده  سايبااه 
 وانا متأكده  في أن في الموضوع
سرحاان  علي طول مش هنا في ايه 

 شكلها مشكله كام يوم  وانا مستحمله 
 لما افهم الموضوع
نص كلاموا  بقي لوغاريتمات دا بينسي حتي وجودي ساعات 

 انا خايفه منوا وشايفه حاجات  بصراحه قلقاني
لأ  دا انا اهد الدنيا عليه  انا قلبي مش في ايدين معاليه 

 هايشوف ساعتها انا هاعمل ايه  هايشوف وش تاني
علي طوول  اجي كدا ييجي كدا 

 مرتااح وانا متنكده  سايبااه  وانا متأكده 
 في أن في الموضوع
سرحاان  علي طول مش هنا  في ايه  شكلها مشكله 

كام يوم  وانا مستحمله  لما افهم الموضوع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق