الأحد، 29 يناير 2012

كلمات اغنية شرين ( والنبي لو جالي ) 2012

المطرب / شرين عبد الوهاب
الكلمات
والنبي لو جالي باس ايدي كدا واترجاني 
انا عمري ماهرجع تاني مابقتش اقبل اعذار

حدالله مابيني  وبين واحد قلبوا ناسيني 

اتهزت صورتوا في عيني  مابقاش في بينا عمار

بيسأل عليا انا  بعد الهنا بسنه 

 ياريت تقولولوا انا مش موجودا

ليه يا عيني ازاي كدا ييجي بعد كل دا 

 انا قلبي بيبانوا بقت مقفوله

والنبي لو جالي باس ايدي كدا واترجاني 

 انا عمري ماهرجع تاني  مابقتش اقبل اعذار

حدالله مابيني  وبين واحد قلبوا ناسيني 

 اتهزت صورتوا في عيني  مابقاش في بينا عمار

انا مش مصدقه  انوا خلاص بقي 

هايتوب علي ايدي ودي مش معقوله

انا راضيه ذمتوا بقي تبقي غلطتوا 

 وعايزني انسهالوا كدا كدا بسهوله

والنبي لو جالي  باس ايدي كدا واترجاني 

 انا عمري ماهرجع تاني  مابقتش اقبل اعذار

حدالله مابيني  وبين واحد قلبوا ناسيني 

 اتهزت صورتوا في عيني  مابقاش في بينا عمار

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق