الأربعاء، 6 يوليو 2011

منولوج ( اسمعي يلي هتبقي مراتي ) لاسماعيل يس



المنولوج / اسمعي يلي هتبقي مراتي
المؤدي / اسماعيل يس
الكلمات 
اسمعي ياللي حتبقي مراتي
خذي بالك مما هو اتي
شوفي طلباتي واشترطاتي
تطبيقا لقانون عقوباتي
اسمعي ياللي حتبقي مراتي

انا طول عمري شديد وغيور
انا مش ممكن اكون طرطور
ماذا والا والا حيحصل ضرب رصاص
تصبحي مرتو مرتو وتبقي بلحظة خلاص
انا باتكلم جد بجد مانيش هقاص
لو بدك تفرمني حماتي
اسمعي ياللي حتبقي مراتي
وافهمي جدا ماهو اتي

بوردة واحمر ماتحطيش
واوعي تحطي كمان ورنيش
او تقولي لي انا خارجه شوي ازور احسان
ضرسي وجعني وعايزه اروح لحكيم الاسنان
والخياطه الساعة تلاته عشان فستان
كل دي ياختي نمر ستاتي
اسمع ياللي حتبقي مراتي

من شباكك ماتبيصش
حتي ان كان مقفول بالشيش
وخروج برا الصبح للظهر
انا مقبلهاش
ام ان كان بالليل بالظلمي انا مارفضهاش
واوعي تباني على حد
وحتي علي بلاش
احسن تبقي خناقة ليلاتي
اسمع ياللي حتبقي مراتي
ادي طلباتي واشترطات
ي 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق